Vanliga frågor

Här svarar vi på några vanliga frågor. Om din fråga inte blir besvarad så kan du skriva till oss: kontakta oss här.

 

Vad gör jag om jag ångrar mitt köp?

Om du ångrar ditt köp innan vi har behandlat din order så ska du snarast möjligt ringa till oss på 08-52503890 och ge oss ditt ordernummer. Om vi har börjat behandla ordern så kan du låta bli att hämta ut den på utlämningsstället.

 

När skickas min vara?

Om du lägger din order innan kl. 18:00 på vardagar så skickas vi ditt paket samma dag.
Om du beställer på helgen innan söndag kl. 15:00 så skickas din order på söndagen,

 

Jag har inte fått mitt paket än. Vad gör jag?

Paketet dyker normalt upp efter 2-5 dagar. När din vara har skickat så får du ett mail med ett track and trace-nummer till Post Nord. Prova först att söka på numret - Detta kan göras här.

Om ditt paket inte har dykt upp efter 4 dagar så ber vi dig kontakta oss via länken: kontakta oss här.

 

Hur returnerar jag min vara?

När du vill skicka tillbaka varor så är det mycket viktigt att du skickar med ordernummer (helst en kopia av din orderbekräftelse) samt en beskrivning på varför du skickar varorna i retur och vad du önskar göra med dem (pengarna tillbaka, byta till annan storlek, fel eller liknande), samt eventuellt clearingnummer och kontonummer.

Returvaror skickas till:

Atredo
Genvägen 1
231 62 Trelleborg

Vad gör jag om min vara är defekt?

Om din vara är defekt så ber vi dig att alltid kontakta oss innan du skickar tillbaka varan. Kontakta oss på 08-52503890 eller på info@atredo.se

Vad gör jag om jag har glömt något i min beställning?

Du kan inte lägga till varor när ordern är lagd. Vi ber dig därför att göra en ny beställning.